hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 8 augustus 2007

Wildplassend Brussel

Op vijf minuten lopen van ons hotel: het hoogtepunt van toeristisch Brussel: Manneken Pis. Het beeldje staat volkomen ingesloten door Manneken Pis-cafés en Manneke Pischocolatiers de hele dag te wateren dat het een aard heeft. En de hele dag aanloop.

Dat moeten we ook hebben, dachten toen de winkeliers van een doodlopend straatje vlakbij de Hubertusgalerijen: de hele dag massa's toeristen. Ze bedachten Jeanneke Pis, een plassend meisje. Alleen: ze plast niet, althans niet toen wij er waren, ze zit achter slot en grendel en ze ziet er nogal obsceen Dutroux-gerelateerd uit.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo meneer,
Mijn naam is Lisa en ik vind u geweldig. Uw manier van schrijven bevalt mij wel. Ik ben VWO leerlinge en ik hou van proza en gedichten. Het eerste werk wat ik van u las was Voetbalcarrière en ik vind het echt goed!
Keep up the good work!

Anoniem zei

Wat een zakelijke kiekjes allemaal! Heb je geen foto's met vakantiegangers erop?

coen zei

Je bedoelt toch niet van wildplasende vakantiegangers?