hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 1 september 2007

Globetrotters (+ update)

Een echte globetrotter kun je mij niet noemen. Ik vond via via (via de site van Gerbrand Bakker kwam ik op die van Hassan Bahara ((niet op dat vakantiefilmpje klikken))) een site waar je makkelijk kon aanklikken waar je overal ter wereld was geweest. Dat viel nog niet mee.


create your own visited country map
or check our Venice travel guide
Daarom vroeg ik mijn zus Annet om ook haar landen aan te klikken. En zie eens wat een globetrotters er onder de Peppelenbossen zijn.


create your own visited country map
or check our Venice travel guide
Mijn broer Herman is hier allemaal geweest:


create your own visited country map
or check our Venice travel guide
Volgend jaar wordt de wereld van mijn zus een stuk meer ingekleurd omdat ze naar China gaat.

Geen opmerkingen: