hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zondag 22 juni 2008

Alle welpies branden

Wegens tegenvallende resulaten had ik het idee om het enige welpie in huis maar in de hens te steken, maar gelukkig was er iemand op YouTube die het idee al had uitgevoerd.


We maken ook maar meteen een einde aan de enquête naar de mooiste speler van oranje.
Winnaar is verrassend genoeg Wilfred Bouma. Er zijn 48 stemmen uitgebracht (waarbij sommigen gefraudeerd hebben).

De top 5
1 Wilfred Bouma
2 Ibrahim Afellay
3 Edwin van der Sar
4 Marco van Basten
5 Ruud van Nistelrooy

1 opmerking:

Kortsluiting zei

Ik kan het toch echt geen fraude noemen wanneer ik werkelijk twee mannen even mooi vind en dus op allebei één stem uitbreng. Fraude is volgens mij wanneer ik op slinkse wijze steeds op dezelfde persoon stem. Hoe dan ook hebben, ondanks mijn niet frauduleuze inspannigen, de mooiste spelers niet gewonnen. Maar ik ben er inmiddels aan gewend tot een minderheid te behoren - niet leuk, maar ik weet: ooit zal men inzien hoezeer men zich vergist heeft; op menig gebied. Ik hoop dat ik nog tijd van leven heb om dit mee te maken.