Goed, ik leg het nog 1 keer uit. We hadden een Citybox voor onze literaire boeken. Sinds enige tijd doen we echter ook de uitgave en de afhandeling van de boeken voor een zakelijke partner (waaronder het succesvolle Me the media). Daarom namen we er een box 2 bij. Die raakte al snel vol. Een deel van box 2 kwam bij box 1. Erg vol dus. Omdat er stellingen in box 2 gemaakt moesten worden, moesten alle boeken uit die box verhuisd worden naar een tijdelijke box 3, gelukkig ernaast. Intussen kwam er ook nog een nieuwe partij boeken die in box 4 werd gezet.
Vanmorgen hebben we hout opgehaald en op maat laten zagen bij de Gamma (dat zeg ik) om in de metalen stellingen te leggen.
Daarna konden we de zakelijke boeken uit box 1 en box 3 terugverhuizen naar box 2. Maar omdat niet alle stellingen klaar waren en alles vast niet zou passen hebben we een deel in box 3 laten staan, maar we hebben ook nog een pallet bussinessboeken van box 1 naar box 3 gedaan, zodat box 1 in ieder geval weer gewoon toegankelijk is. Omdat er veel boeken uit box 3 nu in box 2 staan, konden de boeken die in box 4 tijdelijk waren opgeslagen, verhuisd worden naar box 3. Box 3 is dus nog steeds redelijk vol, alhoewel we toch al veel boeken in box 2 hebben staan. Ik ben bang dat dit vervolgd wordt.
2 opmerkingen:
Box drie is extra belast.
Even een vraagje??
Waar zijn jullie of het personeel er zelf niet opgekomen om meteen een grotere ruimte te huren. Bespaart geld en veeeel moeite. Daar moest toch iemand opkomen of ben ik de enige hier die op dit idee komt? Slecht hoor!!!
Een reactie posten