hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 27 mei 2009

Cornelis Hofmann bij Tros Opgelicht


Gisteravond een opmerkelijke stijging in het aantal bezoekers voor mijn weblog. Directe aanleiding was de uitzending van Tros Opgelicht die de zaak Cornelis Hofmann nader onderzocht. Ze treffen hem ook nog op straat aan (ik zag hem zelf gistermorgen nog lopen op het station) en spreken hem onder meer aan over de mails die hij aan mij stuurde (zie hier en hier).


- Tros Opgelicht: Coen Peppelenbos?
- Cornelis Hofmann: Ach, Coen Peppelenbos, dat is toch helemaal niet interessant om daarover, daar wil ik het niet eens over hebben.
- TO: Daar wilt u het niet over hebben.
- CH: Daar wil ik het helemaal niet over hebben. Over die man. Dat is toch volstrekt oninteressant.

Kijk voor het interessante gedeelte naar de rest van het programma op Uitzending Gemist.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Gekeken en gelezen.
En nog niemand heeft gereageerd?
Giny

erik zei

Eerst dacht ik: niet slecht, hij vergelijkt je met Reve (en zichzelf met Mulisch, neem ik aan). Maar voor zover ik weet hebben die elkaar nooit met de dood bedreigd. En al helemaal niet anoniem. Toch leuk om er nu een stem en een gezicht bij te hebben.

Jurgen zei

Bizar verhaal, maar hilarisch fragment.

Nick ter Wal zei

Ik hoop niet dat je van de voicemail schrok.

aargh zei

Prachtig toch, om als schrijver een echte oplichter in de schoot geworpen te krijgen, geweldig materiaal!

Peter zei

Schrijf een litaraire triller (of chick lit roman) over iemand uit de muziekwereld die alles en iedereen bedonderd, en loop daar helemaal op binnen (of leeg).

Ciao P.

Anoniem zei

Ik kan de uitzending nergens meer vinden, weet iemand waar ie nog te zien is?

Anoniem zei

Cornelis Hofmann is nog altijd actief in het sturen van totaal geschifte afkraakmailtjes. Mijn partner is musicus en heeft pas nog zulke mails ontvangen. Nog altijd gebruikt Hofmann het pseudonym Charles Goldenbelt, maar ook is hij gespot onder het pseudonym Stefan Verbeek. Hij werkt thans bij de dubieuze, maar naar buiten toe professioneel ogende klassieke-muziek-organisatie http://www.muziekklassiek.nl (waar ze er wel achter zijn gekomen dat hij een oplichter is en hem daarom niet vermelden op de site). Ongelooflijk dat zo'n gifkikker niet gewoon opgepakt kan worden, hij hoort thuis in een gesticht.