hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 19 juni 2009

David Leavitt bij Vrolijk



Ik kon er zelf niet bij zijn, maar Giny aka de weeklezer was er wel. Ze heeft haar exemplaar van The Indian clerck laten signeren. Daarnaast had ze mijn eerdere posting uitgeprint en die ook laten signeren.
Tijdens het signeren heeft ze Leavitt ook nog aan een diepteinterview onderworpen. Niet de Zwolse standaardvraag: 'Woar bi'j d'r ene van?', maar 'Are you stil with Mark?' Om iedereen gerust te stellen: David Leavitt en zijn vriend zijn nog steeds bij elkaar.

4 opmerkingen:

Bart zei

Dat lijkt verdomd veel op je eigen handschrift!

coen zei

@ Bart: Zo beroerd schrijf ik nu ook weer niet.

schrieverij zei

Aaahw, wat een lieve vraag van Giny.

glas

Karel zei

Het is niet alleen een Zwolse vraag: ik hoorde hem in het Gronings toen een tiener de telefooncentrale van het UMCG betrad en één van mijn collega's geïnteresseerd uitriep "Van wel bistoe d'r aine?" (excuses voor de ongetwijfeld foutieve spelling)