hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 5 november 2009

Op heterdaad: een fietsendief


Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik gisteren bij het verlaten van Café Marleen een fietsendief op heterdaad betrapte. Het was ook nog iemand die ik kende: Anton S. van uitgeverij P. Groot was mijn verbazing toen ik Marleen V. van Café Marleen zag assisteren met ijzerzaag en kniptang. Blijkbaar normaal gereedschap voor een kroeg. Ik ben snel naar huis gefietst om de politie te bellen, maar ze waren helaas te laat.
Uitgeverij P. gaf onlangs Fietsen met Bob Dylan uit.

Fietsendief from Coen Peppelenbos on Vimeo.

1 opmerking:

Anton Scheepstra zei

Gelukkig ging het hierom mijn eigen fiets.... Maar inderdaad: Groningen mag van geluk spreken dat ik genoeg geld verdien met boeken verkopen, anders zou dit wel een erg eenvoudige broodwinning zijn...