hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 1 april 2010

Doeke Sijens in het Dagblad

Nee, het wat geen 1 april-grap: het Dagblad van het Noorden is daadwerkelijk op tabloidformaat overgegaan. Aangezien ik dagelijks het Dagblad van het Noorden en de Volkskrant lees, ben ik binnen een week van de broadsheet af.
Het nieuwe Dagblad van het Noorden ziet er goed uit, beter dan de Volkskrant. Dat komt, denk ik, mede door de blauwe standaardkleur die een zekere frisheid aan de pagina's geeft, terwijl de Volkskrant wel erg zwartig blijft. Ook de indeling van de pagina's vind ik bij het Dagblad beter, helderder en overzichtelijker.
In het vernieuwde Dagblad van het Noorden ook een diepte-interview met Doeke Sijens als baas van de bieb. Hij is vol lof over de Groninger Gezinsbode. Kopen die krant.

2 opmerkingen:

Wouter zei

En nu nog dat rare 'van het' met dat merkwaardige streepje ertussen op een mooie manier vormgeven. Het staat zo lullig naast de kop. Dat een vormgever dit vieze puistje niet creatiever kan uitdrukken, heb ik nooit begrepen.

Bart zei

De foto is zeker op een ochtend genomen...