hij hem

hij hem
Nu in de winkel

dinsdag 28 september 2010

Max Havelaar bij Lees mij

De website Lees mij probeert jongeren te enthousiasmeren voor bepaalde titels van de leeslijst. Van jongerenliteratuur tot geheide klassiekers. Gisteren is daar een pagina aan toegevoegd over de Max Havelaar. Ik weet niet of het filmpje op die pagina direct enthousiasmerend werkt. Jammer genoeg wordt de uitgeklede editie van Gijsbert van Es gepromoot op de site, de Max Havelaar voor Dummies. Kijk er zelf maar rond.

1 opmerking:

André Degen zei

Nou, dat filmpje werkte op mij niet bepaald enthousiasmerend. Het moest weer met alle geweld - om in de Droogstoppel/koffiesfeer te blijven- 'leutig' zijn. En inderdaad, waarom moet die 'Max Havelaar light' nou weer gepromoot worden? Lees gewoon het origineel!Ik leg mij toe op het lezen van levend Nederlands. En daar hoort Multatuli bij!