hij hem

hij hem
Nu in de winkel

dinsdag 19 juli 2011

Haagse vertellingen (2)

Na dagen regen eindelijk een mooie dag in Den Haag. Misschien ook meteen de laatste van mijn hele vakantie hier. Besloot ondanks de bewolking toch gewoon naar het strand te gaan en daar scheen gelukkig de zon. Het was niet druk op het Zuiderstrand.
Ben ook nog in zee geweest wat enig doorzettingsvermogen kostte, maar uiteindelijk viel de temperatuur van het water erg mee. In de verte kon je de resten zien van strandtent De Kwartel die dit weekend is afgefikt.
Bij de opgang naar het Zuiderstrand een bord met allemaal verboden. Ook een verbod om cruise-terminals en woningen te bouwen op het strand. Thuis maar even opgezocht wat dat betekende. Men had gedacht dit mooie, rustige stuk van Den Haag wat op te leuken, maar een actiegroep heeft alles tegengehouden las ik op een site. Mooi zo. Ik houd niet van veranderingen.

1 opmerking:

Anoniem zei

De Kwartel afgebrand ??? Jammer.
En fijn dat ik m'n auto er nog staat.
Ik duim voor wat meer zon in The Hague.

Groeten !