hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 11 januari 2012

NHL: Sabbatical

Ben druk doende om een jaartje een sabbatical te nemen. Gedeeltelijk dan, want een klein basisinkomen wil ik wel houden. Alleen maar lesgeven in Groningen en een jaar lang niet in Leeuwarden. Tijd om een tweede roman te schrijven en misschien een paar colleges te volgen of misschien iets totaal anders. Dat lijkt me nu al fantastisch.

Het wordt ook wel tijd. Ik werk nu al twintig jaar bij de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden hogeschool (vroeger Noordelijke Hogeschool Leeuwarden geheten) en dan mag je wel een keer een opfrismoment inlassen.

Zelfs mijn functie heeft het afgelopen jaar een andere naam gekregen. De dag na mijn verjaardag ontving ik een brief waarin een nieuwe omschrijving stond van mijn functie:

1 opmerking:

Anoniem zei

Welke functie komt er na seniordocent?
Giny