hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 21 augustus 2004

Publiceren

Deze week viel Krakatau op de mat met 1 gedicht van mij er in. Ik had er drie gestuurd en het vreemde is dat ze de meest conventionele uit hebben gezocht, terwijl Krakatau wel van enig experiment houdt. Vol trots sloeg ik het blad open en ik zie in één oogopslag een koe van een fout. Een d/t-fout nog wel. De nachtmerrie van elke docent Nederlands. Ik dacht nog wie heeft mijn gedicht onherstelbaar verbeterd, maar toen ik op mijn computer keek, bleek ik zelf de schuldige.


Hoorde deze week ook dat een gedicht van mij wordt opgenomen in de bundel Klotengedichten. Het kan kortom niet op, want er verschijnen ook al twee gedichten op de Tuinscheurkalender (of hoe dat ook heten mag)!

1 opmerking:

Anoniem zei

Het kan niet op. de weeklezer