hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 4 oktober 2004

Hieperdepiep

Vandaag veertig geworden. Lijkt me net zo'n gewone leeftijd als 39 (alhoewel, dat is ook een leeftijd van niets). Gisteren was iedereen in het Stadsparkpaviljoen om het te vieren. Mooie plek, aardige bediening en lekkere hapjes. Maar na afloop had ik toch een wat katerig gevoel. Binnen drie uur is je verjaardag erdoorheen gejast. Klaar, op naar de vijftig.
Vandaag is het wat kalig op de verjaardag zelf. De eerste die belde en me feliciteerde was mijn zus en ik begon net een beetje te zeuren over gisteren toen ze zei: En dan gaan we nu voor je zingen! En toen klonk een heel kinderkoor uit Den Haag dat Lang zal die leven zong. Voor de broer van de juf. Het is lang geleden dat ik door een klas werd toegezongen, maar vandaag kwam het precies op het goede moment.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En 41 worden, en daarna 42, het is gewoon een getal, waar je iets mee kunt doen, maar het hoeft niet. Als je maar kadootjes krijgt.
De weeklezer

Anoniem zei

Dat wij daar nou toch niet op gekomen zijn, een aubade door je favoriete neefjes, nichtje, broer en schoonzus. Die onthouden we voor de volgende mijlpaal. 50. Of misschien voor 40 jaar en 2 weken?