hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 28 oktober 2005

Speedboot in Nijverdal

Vandaag in Nijverdal de laatste Speedbootlezing. Ook hier leefden dezelfde vragen (Hoe zit dat nou met dat omslag? Wat betekent die sinasappel?). Je staat vlak voor het publiek en dat maakt de lezing levendiger omdat de vrouwen in de zaal eerder reageren. Sommigen vonden dat wat rommelig.
De lezing wordt in tegenstelling tot Drenthe altijd 's ochtends gehouden en mijn ouders zijn altijd aanwezig wat het altijd aparter maakt (daarna gaan we altijd een broodje eten in het centrum).
In Nijverdal maar liefst 15 Tzums verkocht. In totaal zijn er tijdens de lezingen maar liefst 63 Tzums verkocht! Hoezo geen belangstelling voor literaire tijdschriften?
De fotoreportage is deze keer van Dirry Peppelenbos. Op de laatste foto is rechts de enige andere man in de zaal te zien: mijn vader.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Eindelijk je vader op de voorgrond.
de weeklezer

Anoniem zei

Maar wat betekent nou die sinasappel? Mijn kennis van symboliek is niet zo groot, maar mijn nieuwsgierigheid wel ;-)

Unknown zei

Ik vraag me ook af hoe het zit met die sinaasappel. Heb heel het web afgesurfd maar kan het nergens vinden. Een aantal blogs geleden is er toch een onthulling van dit raadsel beloofd...
Staat de sinaasappel voor een exotisch (vernieuwend) element dat Joe met zijn komst in Lomark brengt?