hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 25 februari 2006

Verkiezingen

De gemeenteraadsverkiezingen komen eraan. Meestal heb ik geen idee waar ik op moet stemmen, zolang het maar niet veel rechtser is dan de PvdA. Omdat ik die partij een fout cultuurbeleid vind voeren, GroenLinksers al helemaal en SP-ers te rechtlijnig vind, stem ik meestal op een partij die gegarandeerd verliest. Landelijk op Partij voor de Dieren en plaatselijk de vorige keer op Student en stad, want die laatste sloot volgens de Stemwijzer van de vorige keer het meest aan bij mijn opvattingen.
Tot mijn schrik is dat nu de Partij van het Noorden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Toch wel lachen: D66 als goede tweede (ken je daar nog namen?), de meest overbodige partij van Nederland, waar ik toch al heel wat stemmen aan heb gegeven... zal toch mijn stemwijzer eens invullen.