hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 12 maart 2007

Kinky Coen FM

Het is wel raar als je opeens geïnterviewd wordt. Doorgaans stel ik schrijvers vragen, maar bij Kink FM waren vandaag de rollen omgekeerd. Ik was al vroeg aanwezig in Hilversum en ik besloot om naar het Mediapark te lopen. Dat is een kwartiertje wandelen, langs een mooie kerk en langs het tankstation waar Volkert van der G. is opgepakt (bizar dat zo'n plek ook een zekere bekendheid heeft gekregen).
Het gebouw van Kink FM is bijzonder lelijk en bijzonder leeg op zondagavond. Op de wc hing een briefje van een wanhopige schoonmaakster: 'Heren, nu moet u eens goed horen / denk aan de sporen!'
Daniël Dee mocht met zijn gedicht openen en vertrok daarna schielijk naar Rotterdam, want hij had de wagen volgeladen met verhuisspullen. Leon Verdonschot vertelde daarna het nieuwtje dat Dee weer terugkeert naar zijn oude uitgever Passage!
Daarna twee uur gepraat over van alles en nog wat. Echt oeverloos leek het me toe (hier terug te luisteren). Een aimabele interviewer die zijn werk had gedaan, een aardige geluidstechnicus (met een hekel aan live-opnames)(en ik had vier live-opnames meegenomen) en je vergeet binnen de kortste keren de troosteloze omgeving. Nog drie nachtjes slapen en dan is Sing Sing er.

Geen opmerkingen: