hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 19 april 2007

Sing Sing in de Stentor / Sallands Dagblad

Sta ik eindelijk in de Stentor (Sallands Dagblad), staat mijn naam foutief geschreven: Peppelenbosch en Peppelenborg. Mijn moeder belde me op met het heugelijke nieuws dat ik op de voorpagina stond van de Sallandse editie. Op internet vond ik het artikel terug.
Journalist Henri Bruntink heeft ook nog amateur-historicus Jan Veerman geïnterviewd over de bibliotheek van mijn opa en oma. Ben toch wel blij dat Sing Sing nu ook in Salland enige bekendheid krijgt.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Coen, hier Karin, nu ik het bericht nog eens doorlees is het echt van den zotte, dat gegoochel met je naam... Verder valt me op dat de laatste alinea van het stukje wel weer HEEL erg Raaltesk is! Maar misschien is het een idee dat je een keer in de bieb komt spreken? Jammer dat boekhandel Guldemond er niet meer is... had ook mooi gekund!

coen zei

dag Karin (ken ik je?) Natuurlijk is het erg Raalters. Ik zou graag een keer in de bieb willen komen spreken/voorlezen. Heb je daar connecties? Het is inderdaad jammer dat Guldemond er niet meer is. Door die winkel heb ik leren lezen.

Anoniem zei

Ha coen, nee ik denk niet dat jij mij kent, misschien ken je wel mijn man, zal eens aan hem vragen. Heb jij op het FRC gezeten? (als ik het zo goed afkort?) Maar ik ben wel tamelijk connected met de dames van de bieb (meer heino dan Raalte, maar dat is een pot nat) Ik ga gewoon een flinke bal voor je opgooien daar!! Beloof ik je bij deze!! Ze zijn nl altijd erg trots op schrijvenden uit de omgeving (wo mijzelve, en ik heb nog niet echt wat gepubliceerd.. nou ja... een beetje)Groet!!
ps vroeg me wel af of jij F Bierling toevallig kent uit je werkkring?

coen zei

Ik heb op het FRC gezeten. F. Bierling ken ik weer niet. (Ik ben overigens nu met een roman bezig waarin Heino en Raalte een rol spelen).

Anoniem zei

Maarten (mijn man) dacht niet dat hij je kende, maar grappig is dit toch!! En wat leuk dat je met iets over Heino en Raalte bezig bent..., ik woon nog ietsjes verder, richting de Colckhof, zegt dat je wat? Maarten is geboren in Heino en opgegroeid in Raalte. Ben benieuwd naar je roman! groet

Emiel zei

tja niet iedereen kan de makkelijke achternaam; Matulewicz hebben, dan heb je dat probleem niet. ;)