hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 29 juni 2007

In de tussentijd 14

Stralende dag 3
- Wilde vandaag SuperGrover fotograferen aan het plafond van de bestralingsruimte, maar er waren twee nieuwe vrouwen die me binnenlieten. Toen vond ik het wel weer wat dom om het te vragen.
Vandaag werden de kruizen (kruisen? ik vergeet altijd welk meervoud het moet zijn) opnieuw op mijn lichaam getekend. Over de nog vaag zichtbare vorige kruisen (kruizen) heen. Echt mooi is het niet meer te noemen.
- Heb uitstel gekregen om de Tzum af te maken. Een speciale Dichters in de Prinsentuin-aflevering. Deadline vorige week, maar ja, alles schuift op en deze deadline ook maar. Maak me sowieso niet zo druk om deadlines.
- Je denkt wel steeds: hier moet toch een goed gedicht in zitten. Een serie moet er wel uit te slepen zijn. Toch komt er nog niet veel op papier. Heb je een keer termen als vergankelijkheid en eeuwigheid bij de hand, kun je ze weer niet gebruiken.
- Voor half negen klaar vandaag en hop op de fiets terug naar huis. Ontbijten met drie kranten (Volkskrant, Trouw, Dagblad van het Noorden), dan anderhalf uur naar bed. Dan een paar uurtjes naar de uitgeverij waar ik bijna niets constructiefs doe.
Mijn hand is nog wel gefotogrageerd door Jan Glas. Moest een blik snert van Unox leeg laten lopen in een aftands pannetje. Heb net een hele vieze foto gezien van de groene brachel die in het pannetje lubbert. Met mijn hand! Er schijnen mensen te zijn die delen van hun lichaam inzetten bij reclamefotografie. Vooral handen en voeten scoren hoog. Tijd voor een carrièreswitch misschien?

Daarna weer erg vermoeid naar huis. Drie uur geslapen. Tijd om te eten, een beetje te hangen op de bank. Straks weer naar bed in de zekerheid dat ik morgen er niet vroeg uit hoef, niet naar het ziekenhuis. Niet naar de bunker in de kelder. Geen straling. Rust.

1 opmerking:

Anoniem zei

'En dat is één...!'' 1e van de 3 weken nu achter de rug!!
Behalve het bestralen kost ook alle emotie van de afgelopen tijd je natuurlijk ook (nog steeds) veel energie!! Gewoon toegeven aan je vermoeidheid en flink bijtanken. De vakantie is in zicht (inzicht..).
wd