hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 13 juli 2007

In de tussentijd 24

Stralende dag 13
- Vrijdag de dertiende, de dertiende bestraling en de laatste. Moest vandaag wat langer wachten, want een meneer op brancard werd eerst naar binnen gereden (nu weet ik ook waarom ze naast de gewone omkleedhokjes hele brede omkleedhokken hebben).
Dan voor de laatste keer recht gelegd door de secure man.
'Nog even wat kneden en duwen,' zei hij, alsof hij mijn weblog las.
Ik kreeg na afloop een hand en ze gaven mijn dossier mee. Die moest ik afgeven bij patiëntenservice.
'Nou, tot ziens maar,' zei de vrouw daar.
'Krijg ik niet eens een medaille?' vroeg ik.
'Als u dat wilt dan kunnen we daar wel voor zorgen.'
- Kreeg vanmorgen van oud-buurman Frans Oldersma het bericht dat de commotie over de UFO's boven Groningen was opgelost. Volgens het Dagblad van het Noorden zou het gaan om Thaise geluksballonnen.
- Las vanmorgen voor de bestraling nog een klein stukje in Magic Man, de nieuwste roman van Oscar van den Boogaard. Het hoofdstuk begint zo: 'Korte tijd later voer ik met een containerschip weg uit Zeebrugge. Het was een stralende dag. Ik voelde me jarig.'
- Voor de laatste keer dit nare trapje afgedaald naar de bunkerkelder van het UMCG.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai Coen!! DAT WAS HET DAN!! De goede uitslag was al binnen en nu dan ook einde bunker en einde straling en kruisen op je lijf! Je zult Grover misschien nog wel missen, bungelend boven je hoofd! Vrijdag de 13e zal voor jou altijd 'anders'zijn :-)
En nu genieten van een stralende onbezorgde bunkerloze stralingsloze vakantie! En die Thaise geluksbalonnen waren natuurlijk allemaal speciaal voor jou.. Groet, Wilma.

Anoniem zei

Opnieuw tijd voor een 'gebakmoment', lijkt me. Het zit er op! Mag je iemand daarmee feliciteren eigenlijk? Nou ja, het is ieder geval erg fijn, dat het achter de rug is. Fijne vakantie!

Anoniem zei

Mooi man! Heel erg met je meegeleefd maar daar heb je niks aan. Ik gun je een zorgeloze genietvakantie met veel inspiratie. Renate

Anoniem zei

Hi Coen

Fijn voor je, dat die bestralingen achter de rug zijn en dat je weer het dagelijkse ritme op kan pakken.
Een heel fijne vakantie!
Ook groeten en gelukwensen van tante Annelie!
Gijs