hij hem

hij hem
Nu in de winkel

dinsdag 6 november 2007

Meer dan 900 stemmen: de strijd verhardt (2)

De man die gisteren schreef: 'Heeft u misschien zelf een vriendje die de verkiezing moet winnen?', had vandaag nog een extraatje per mail.
Dat ook hier weer de regels gaan boven de betrokkenheid van mensen op elkaar, dat ook hier, zelfs bij een “onschuldige” verkiezing tot beste boekverkoper (waar gaat het eigenlijk over) er weer iemand roomser dan de paus moet wezen, lijkt mij een laakbare zaak. U bekijkt het maar met uw verkiezing, ik zal [XXX] van deze gang van zaken op de hoogte brengen en wens u met al uw farizeïsch gedrag een flexibeel en ontspannen oude dag.


Nog zo'n dertien uur en dan is de verkiezing voorbij. Het scheelt in ieder geval dit soort mailtjes.

1 opmerking:

Anoniem zei

Na de negatieve commentaar mailtjes nu een positief bericht. Ik vind de verkiezing een prima initiatief, vooral voor mijn boekverkoper nr. 1, Tineke Carolus. Ooit, toen ik met Tineke een groninger studentenhuis deelde, was 'Tinus'al een en al boek.Ze heeft na lange jaren het voor elkaar gekregen om van haar passie haar beroep maken; niet geheel risicovrij en mede daarom kan ik alleen maar bewondering voor haar opbrengen!En ook niet geheel onbelangrijk: she's good at it!!
En daarom verdient zij- en alle andere gepassioneerde boekverkopers- een dergelijke verkiezing...als zij maar wint!

Rita