hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 7 april 2008

South Park

Ik zal maar uit de kast komen. Ik ben een fan van South Park. Pas sinds driekwart jaar, maar de afleveringen op Comedy Central sla ik meestal niet over (en vaak de herhalingen ook niet). Laatst hoorde ik dat alle afleveringen terug te vinden waren op allsp.com, maar dat lijkt niet meer te werken. Ik was op zoek naar de uitstekende aflevering van South Park over Scientology. Jan Paul Schutten had namelijk over de enge invloed van deze sekte geschreven.
In de aflevering wordt Stan gebombardeerd tot de nieuwe L. Ron Hubbard als blijkt dat hij de hoogste score ooit haalt bij een persoonlijkheidstest. Tom Cruise en later ook John Travolta komen naar zijn huis om hem als meester te dienen. Op deze site zijn nu clips te vinden en de hele afleveringen (voor de hele scientologyaflevering: seizoen 9 - Trapped in the closet). Op de onderstaande kleine clip zie je hoe Tom Cruise 'in the closet' komt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke site: www.sp-studio.de

Anoniem zei

Hier zijn alle afleveringen online te bekijken: http://www.southparkzone.com/

Groeten Daniel.