hij hem

hij hem
Nu in de winkel

dinsdag 29 juli 2008

Winnaar van de Literaire Trotski Prijsvraag

Heb gisteren eindelijk eens een prijsvraag gewonnen. Eigenlijk heb ik twee keer iets gewonnen. Eerst door aan de Literaire Trotski Prijsvraag mee te doen en te volharden in het geven van foute antwoorden. Maar om daarmee nou een prijs te winnen. Gelukkig stelde Karel ten Haaf (uitgever van het verzameld werk van Trotski) gisteren een hele makkelijke vraag die ik meteen wist en bingo!
Ik win 'Trotski’s brochure Hun moraal en de onze. Uitgave: Revolutionair Communistische Partij, 1946 (eerste zelfstandige uitgave in het Nederlands).' Of de vorige 'Trotski – Over de burgeroorlog. Twee toespraken (16 pp. + audio-cd).'
Na lezing (en mogelijk beluistering) zal ik die geven aan de mediatheek van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden en zo mijn particuliere bezit ten dienste stellen van het algemeen belang.
Kameraad Coen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Pozdravljaju golubtsjik!
Da zdravstvujet Kun Pepel'nitsa,
nadjezjda vsech unizjennich!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Anoniem zei

Nasta rovia!