hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 11 februari 2009

Bovenaanzicht tafel


Je hebt mensen die scheppen vanuit orde en je hebt mensen die scheppen vanuit chaos. Aan mijn tafel is te zien tot welke categorie ik behoor. Slecht één ding heb ik gearrangeerd. De rest ligt inderdaad zo wanordelijk door elkaar. Dat ligt niet aan mij, maar aan al dat papier dat maar aangroeit.
Ben in de laatste fase (nog twee weken) van een nieuw boek: het Basisboek Literatuur. Het stond aangekondigd voor de zomervakantie (van 2008).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat boek wordt toch straks wél feestelijk gepresenteerd? Of werkt dat niet zo met studieboeken?

Nick ter Wal zei

Ook AFdH-abonnee?

coen zei

@ Bart: de verschijning is gepland voor mei. Er komt geen feestje.
@ Nick:, helaas niet, maar ik kreeg de catalogus van Peter. Ik vind die foto zo prachtig.

Anoniem zei

Míjn bureaublad: http://johankoning.wordpress.com/2009/02/11/bovenaanzicht-bureau/