hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 30 april 2009

Koninginnedag

Op RTL4 is een zeer schokkend filmpje van de aanrijding te zien op Koninginnedag. Alhoewel ik een link heb gemaakt, moet je maar niet kijken, want de beelden blijven in je hoofd zitten. De cameraman stond op het kruispunt en filmt de slachtoffers direct nadat de auto over ze heen is gereden.
RTL4 doet het journalistiek goed. Blijft uitzenden. Op Nederland 1 slechts herhalingen van het journaal. Daarbij één beeld dat me mateloos irriteert. Een verslaggeefster interviewt ooggetuigen. Terwijl vlakbij mensen gereanimeerd worden en iedereen de ernst van alles wel zal begrijpen, staat een vader met zijn zoontje op de schouders idioot te zwaaien naar de camera. Ben ik wel in beeld?

5 opmerkingen:

Stormblast1953 zei

Coen, ik ben het helemaal met je eens !!
We uitten ons hetzelfde http://stormblast1953.blogspot.com/2009/04/koninginneverjaardag.html

leo hermens zei

Man belt met echtgenote die ziek thuis zit (ik ben niet zo lekker, gaan jullie maar gezellig met zijn tweetjes kijken)en daar geschokt en bezorgd over haar dierbaren mans mobiel belt. Ik zit net naar de tv te kijken, vreselijk, is alles goed met jullie? Man ziet camera, zwaait : ja, schat, zie je me, alles goed, we komen snel naar huis.

coen zei

@ Leo: opgelucht lachend zwaaien, is anders dan dit zwaaien.

leo hermens zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
De directeur zei

Désanne van B. voert hem net op in haar column in Buitenhof.