hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 15 juni 2009

David Leavitt en Patrick Gale signeren bij Vrolijk


IMG_1600
Originally uploaded by wordsmithsbooks

Twee gay topauteurs komen binnenkort signeren bij boekhandel Vrolijk in Amsterdam. Aanstaande donderdag 18 juni om 17.00 uur is David Leavitt aanwezig om zijn nieuwste boek (en ook zijn oudere werk) te signeren. De vertaling van The Indian clerck (De Indische klerk) is net uitgekomen bij uitgeverij De Harmonie.

Een maandje later, op zaterdag 11 juli komt Patrick Gale in de boekhandel om zijn nieuwe roman The whole day through te signeren, vanaf 17.00.

3 opmerkingen:

Lili de Ridder zei

Hee, ik zie nu (via dat linkje naar Vrolijk) dat er een dvd bestaat, gebaseerd op Lost Language of Cranes. Wist ik niet.
Vond ik een prachtig boek. Schrijnend en schurend.

coen zei

Mooi boek. De film heb ik wel een keer op tv gezien, maar ik weet er niet zoveel meer van.

Anoniem zei

Is hij nog met Mark Mitchell?
Het enige boek dat ik van hem heb is Italien Pleasures,wat hij geschreven had met Mark.
Giny