hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 13 juni 2009

Schrijven magazine met vier zomervertellingen


Alleen al vanwege het omslag zou je het meest recente nummer kopen van Schrijven Magazine. En als het Magazine daarom niet koopt dan vanwege de zomervertellingen die bij het tijdschrift zijn ingestoken. Eén daarvan is van mij, maar ik zat in de jury van de verhalenwedstrijd en had het dus makkelijk. De andere drie zijn de echte winnaars van de wedstrijd: Steven Seynaeve (3e prijs), Gerwin van der Werf (2e prijs) en Lili de Ridder (1e prijs). Maaike Molhuysen en ik hebben de verhalen gelezen zonder dat we wisten wie ze geschreven hadden, medejurylid Louis Stiller wist dat wel. Pas bij de juryberaadslaging werd bekend dat Lili de Ridder gewonnen had en dat vond ik extra leuk omdat ik haar kende van mijn tijdelijke log bij Trouw (waar ze altijd intelligente en scherpe reacties schreef) en af en toe geeft ze hier ook nog wel eens commentaar. Ze heeft sinds kort ook een eigen blog.

1 opmerking:

Lili de Ridder zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.