hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zondag 23 augustus 2009

Glas en Peppelenbos als dichtmatroos

Sommige dichters hebben het maar moeilijk. Zo gingen Jan Glas en ik naar Delfsail vandaag om twee keer een half uur op te treden op het luxe ceuiseship de Jules Verne. Ver van de mensen aan de kade, midden in de haven, airco aan, gratis drank, gratis eten dat rond werd gebracht, prachtig uitzicht op de omringende boten. Iedereen zat natuurlijk op het bovendek (wel met veel vliegjes, dat schijnt een plaag te zijn in Delfzijl) of het tussendek, maar onze stemmen vanaf het benedendek waren overal te horen. Aardige en beschaafde reacties. Kortom: ik raad iedereen aan om dichter te worden.

Jan Glas en Coen Peppelenbos als dichtmatroos from Coen Peppelenbos on Vimeo.

4 opmerkingen:

DianeL zei

Je moet jouw filmpjes altijd helemaal uitkijken, je weet nooit wat er aan het eind nog komt ;-)! Wat idyllisch!

Herman zei

Dag Coen,

leuk filmpje en wat zagen jullie er stralend uit!!

Ik had wel verwacht dat jij ook iets zou voordragen, want "glas en peppelenbos als dichtmatroos" schepte andere verwachtingen. Of sla ik de plank mis?

Haagse Herman Breuker.
(en mocht ik het mis hebben, vergeef het me, ben geen docent Nederlands of Neerlandicus of betweter).

Anoniem zei

Prachtige filmmuziek. Het leek wel of ik in de 50+bioscoop zat. Zo lekker hard.
Giny

coen zei

@DianeL: maar de mooiste blijft deze: http://www.vimeo.com/4790892
@Haagse Herman: Je hebt gelijk, maar helaas kan ik niet voorlezen en mezelve filmen.
@ anonieme Giny: WATTE?