hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zondag 20 september 2009

Homomotormannenmode

Ben zaterdag met Jan Glas op reportage geweest in Hoogeveen. Wij houden van treurige steden. Voor een boek dat volgend jaar gaat verschijnen bij uitgeverij AFdH interviewen we een paar homomotormannen. Tot nu toe voldoen die totaal niet aan de vooroordelen die je zou kunnen hebben (wij dus hadden) . Het is goed dat je ook geconfronteerd wordt met je eigen denktekort.
Aan het einde van de middag vroeg Jan Glas of hij de helm ook eens op mocht ('Ik koop altijd kindermutsjes bij de Hema, dus een helm is altijd te groot.'). Dat had hij beter niet kunnen doen. De eerste foto was nog wel vrolijk, maar de helm moest ook weer af en er werd wat gewrikt en getrokken en het was verbazingwekkend en ook wel licht verontrustend dat we toen een zacht, maar niettemin duidelijk 'plop' hoorden.



3 opmerkingen:

Peter zei

Jan had ook veel beter mijn helm kunnen proberen... lijkt me gek dat die zou ploppen.

Een middernachtzendeling zei

Homomotormannen nodig? Ik heb er een paar beschikbaar.

schrieverij zei

Peter, ik heb een paar eigenwijze oren, die plopten. De maat was goed.

glas