hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 10 mei 2010

Mijn favorieten voor de Libris Literatuur Prijs

De afgelopen vakantieweek heb ik de boeken op de shortlist van de Libris Literatuur Prijs gelezen en gerecenseerd voor tzum.info. Dit is mijn volgorde als ik in de jury zou zitten.

1 Tom Lanoye – Sprakeloos
2 Walter van den Broeck - Terug naar Walden
3 Mensje van Keulen – Een goed verhaal
4 Peter Terrin – De bewaker
5 Marie Kessels - Ruw
6 Bernard Dewulf – Kleine dagen

Lanoye is, niet alleen bij mij, huizenhoog favoriet. Als dat maar goed gaat vanavond.

3 opmerkingen:

Wim Sanders zei

Ik hou het op Peter Terrin als winnaar!

janien zei

En dit waren mijn favs:
1 "Ruw", 2 "Een goed verhaal", 3 "Terugkeer naar Walden".

janien zei

Dringende rechtzetting. Sorry, Walter van den Broeck en Coen Peppelenbos ...: "Terug naar Walden" was mijn nummer 3.