hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 5 november 2010

De lekkerste maaltijdsalade van Albert Heijn is terug in de schappen

Soms gaat het wel beter met de wereld. Nadat ik in juli helaas een blogje moest schrijven over het verdwijnen van de lekkerste maaltijdsalade en de teleurstellende reactie van de klantenservice daarop, kan ik vandaag verheugd de terugkomst van de peer en blauwe kaas-salade melden. Er zijn ook nog nieuwe smaken bijgekomen. Af en toe is de Albert Heijn wel een heel fijne winkel.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Als toetje eet ik peer met blauwe kaas. Hoef je geen sla te eten.
Giny

Marjan zei

Doe mij die met de geitenkaar maar! Héérlijk!

Manon zei

Weet iemand bij welke Albert Heijn de peer salade wordt verkocht? Ik ben er namelijk naar op zoek voor iemand die hem HELEMAAL geweldig vond!!! Maar bij ons in Wormerveer is hij niet te verkrijgen =S!

Pearpowerrr zei

Inderdaad de allerlekkerste kant en klare maaltijd ooit! Maar lijkt inmiddels (2011) uit de markt gehaald verdorie... :(