hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 14 februari 2011

De Stentor censureert reacties over de dorpsdichter

De regionale krant De Stentor heeft zaterdag minimaal twee reacties verwijderd onder het internetartikel over de nieuwe dorpsdichter van Raalte. Omdat mijn goedige recensie van de gedichten in het artikel door Bert Rodenburg op de hak werd genomen, dacht ik wel te mogen reageren. Niet op zijn kritiek, maar wel op zijn gebrekkige topografische kennis die ik van even hoog niveau vind als zijn poëtische kennis. Groningen ligt vooralsnog niet in Friesland. Blijkbaar gelooft men bij De Stentor dat Rodenburg beter op de hoogte is van mijn woonplaats dan ikzelf, want ook zij schrijven dat ik 'vanuit Friesland een literatuurlog bijhoudt'.
Een andere reactie van iemand die ik ken is ook weggehaald. Zij gaf inhoudelijke kritiek op een gedicht.

De papieren Stentor herhaalt vandaag dat ik uit Friesland kom door het 'gedicht' van Rodenburg nogmaals aan te halen. Gert Katerberg verklaart echter dat dit Literatuurlog hem heeft geholpen.

1 opmerking:

Henk Landkroon zei

Laat Coen gewoon boven de partijen zweven, dan is hij op zijn sterkst.
''Vallende mannen'' zijn er ten slotte al genoeg.