hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 5 februari 2011

Geslaagde presentatie Vallende mannen

Ik weet niet of je zelf mag zeggen of een presentatie van een bundel geslaagd is, maar dat vond ik wel. Toet literair Groningen en omstreken was aanwezig: Rense Sinkgraven, stadsdichter Stefan Nieuwenhuis, André Degen, Jane Leusink, Jo Willems, Aly Freije, Arthur Japin, Lex Jansen, Jurre van den Berg, Sanne Parlevliet, Bart Temme, Roos Custers, Dolf Verlinden, Nick ter Wal, Pauline Durlacher, Anton Brand, Sacha Landkroon, Maarten Praamstra, Karel ten Haaf, Marjan Feith, Derwent Christmas, Paul Jansen (en wie vergeet ik nu?). Maar bovenal mijn familie en vrienden.
Ze konden genieten van de mooie gedichten van Jan Glas, een interview van Doeke Sijens die mij 'aardig in hand wist te houden' zoals iemand zei en tot slot een daverend optreden van Ronnie and his magic orgen. De bundel Vallende mannen is hier te bestellen.
(foto's: Peter ten Hoor)

1 opmerking:

Anoniem zei

En ik maar wachten op het twee keer ronddraaien van Ronnie, is het een andere opname. Maar goed, het kan nu gelukkig nog vele malen bekeken worden.
Ginyatips