hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 30 december 2015

Top 10 mooiste boeken van 2015 (6) Cilla Geurtsen

Cilla Geurtsen is docent (Beyers Naudé en NHL Hogeschool), recensent (Leeuwarder Courant en Tzum) en nog veel meer. 'Dit zijn alleen boeken die ik voor de eerste keer gelezen heb. Ik heb bijvoorbeeld ook De aanslag en Bezonken rood herlezen. Als die mee zouden doen, dan zouden ze nog steeds in mijn top 10 komen. Het slechtste boek dat ik gelezen heb is Maar buiten is het feest van Arthur Japin. In totaal heb ik 66 boeken gelezen dit jaar. Ik lees altijd meerdere boeken tegelijk. Ik ben halverwege La Suberba, Het hout, De belofte van Pisa en Ik geef je de zon. Volgend jaar doe ik wederom een nieuwe poging om twee boeken per week te lezen. '

1 A.F.Th. van der Heijden - De helleveeg



2 Gustaaf Peek - Godin, held



3 Jennifer Niven - Waar het licht is



4 Rainbow Rowell - Eleanor and Park



5 Jaap Robben - Birk



6 Takashi Hiraide - De kat



7 Oek de Jong - Pier en Oceaan



8 Edward van de Vendel - Oliver



9 R.J. Palacio - Wonder



10 Marco Kunst - Kroonsz



Geen opmerkingen: