hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 30 december 2005

Harde actie - nieuws 24

Interview in januarinummer Gay&Night

Het januarinummer van Gay&Night is het interview verschenen dat Peter Steenkamer Doeke en mij afnam. Om de verwarring bij onze lezers over wie nou welk hoofdstuk heeft geschreven in tact te houden staan er uitspraken in die ik gezegd heb, maar Doeke in de mond gelegd worden en andersom. (Ik heb het interview vooraf goedgekeurd, dat men niet denkt dat ik de aardige interviewer van iets beschuldig).

Gay&Night: je leest het net als de Playboy vanwege de interviews!

Of omdat je kans maakt op 1 van de 5 exemplaren van Harde actie die weggegeven worden.

1 opmerking:

Anoniem zei

leuk interview en daardoor eindelijk je adres gevonden. Heb me afgelopen zomer trouwens bescheurd om de passage in "Harde Actie" met de fotograaf...Ik heb meteen een foto opgezocht...