hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 23 augustus 2007

De Dichtclub op Noorderzon 2


De tweede en tevens laatste avond van de Dichtclub op Noorderzon was drukbezocht. Volgens mij hebben we zo'n honderd mensen in de keet gehad. En opnieuw waren Martin Wiegersma en Jerry Vinke van de partij. Op één slechte voorleesbeurt na ging het wel goed, mede dankzij de uitstekende voettechniek van Wil Schmal. Ik had van tevoren al slapeloze nachten, nachtmerries dat ik verkeerd zou invallen, maar Wil gaf vier venijnige tikken op de vloer met haar schoen, zodat ik precies op de vierde maat zou kunnen beginnen met het gedicht.
Inmiddels heeft Obed Brinkman de duistere filmpjes van ons optreden op YouTube gezet (er volgen er nog twee). Jerry werd opeens tot gelegenheidscameraman gebombardeerd.
Achtereenvolgens Karel ten Haaf, Jan Glas, Ellen Deckwitz, Arjen Nolles en André Degen. (Mijn bijdrage staat in de posting hiervoor.)




Geen opmerkingen: