hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 27 augustus 2007

Homofoob Cornelis van der Wal knutselt verder

Dit is het nieuwste filmpje dat Cornelis van der Wal heeft geknutseld over mij:

Het heet 'Coen Peppelenbosch is heel boosch' en alhoewel het Friese dichtertje (51) hoopt dat ik boos ben op hem (dat voedt hem en daardoor blijft hij schrijven en dat zie ik als mijn taak: oude Friese dichters aan het schrijven te houden) heeft hij tot nu toe niet meer dan enig medelijden bij me opgewekt. Als je me boos wilt krijgen, dan moet je toch met iets sterkers komen.
Maar ik ben blij dat mijn corrigerende tik ervoor heeft gezorgd dat Cornelis een nieuw filmpje heeft gemaakt en, toegegeven, voor zijn leeftijd is het een snelle leerling. In tegenstelling tot het vorige filmpje is deze niet homofoob te noemen. Nu nog aardig worden tegenover kankerpatiënten, mensen die voor kankerpatiënten geld willen ophalen en homo's, Cornelis, en men zal bijna zeggen dat je een aardige vent bent.

En nu heb ik wel weer genoeg van dit onderwerp. Wie op de hoogte wil blijven van alle hate-vids van Cornelis van der Wal, die spoedde zich naar diens weblog. Ik heb wel weer genoeg reclame voor hem gemaakt.

2 opmerkingen:

Jan Paul zei

Dat lijkt me heel verstandig, Coen. Geen tijd meer aan die sukkel verspillen.

Anoniem zei

God wat een slecht filmpje!
Blij dat ik die man niet ken, noch iets met hem te maken heb.