Natuurlijk moet je meedoen met de grote jongens. Dus als banken, verzekeringsmaatschappijen en accountantsbureaus overgaan tot shirtsponsoring dan ga je daarin mee. 'Het is een win-win-situatie,' zegt algemeen directeur Peter ten Hoor van Uitgeverij kleine Uil, 'zij een shirt en wij een stukje reclame in de media naar onze klanten toe.'
Eerst dacht de uitgeverij nog aan een grote club als FC Groningen of SC Heerenveen, maar uiteindelijk is het VV Peize geworden. De f-jes. 'Volgens mij zit er een talentje in dat team,' aldus Ten Hoor, die na lang aandringen wel wil verklappen dat het zijn eigen zoon Peebe betreft.
4 opmerkingen:
En? Heeft het al voor betere verkopen gezorgd?
Alleen bij onze kinderboeken.
Het logo is wel een beetje ietepetieterig afgedrukt. Dat geeft weinig exposure op de buis, ben ik bang.
Dat komt door die kleine kinderen± je kunt het logo nu eenmaal niet groter maken dan het spelertje.
Een reactie posten