hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 19 december 2007

Top 10 - 2007 (2) Derwent Christmas

Op 18 januari verschijnt de debuutroman van Derwent Christmas: Twee tranen. De stadsdichter van Leeuwarden stelde op mijn verzoek een top tien samen, maar hij vond slechts zeven titels echt de moeite waard.

top zeven

1 Tirza – Arnon Grunberg
2 Er hangt een hoge lucht boven ons – Els Moors
3 Paladijnen in de sneeuw – Jo Willems
4 Onze dagen – Thomas Verbogt
5 Wie trekt de regen aan? – Pim te Bokkel
6 Het jaar van de Ezel – Tim Krabbe
7 De schaduw van de wind – Carlos Ruiz Zafon
Meer boeken wil ik niet in het lijstje opnemen. Het merendeel van de romans die ik het afgelopen jaar las, heb ik verbrand omdat ze me na 100 bladzijden nog niet wisten te raken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Derwent,

hoeveel boeken heb jij dan gelezen?
En is het dan geen idee om een top10 (of 7) van slechte boeken samen te stellen?