hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 22 december 2007

Top 10 - 2007 (4) Annet Peppelenbos

Mijn zus leest ook heel veel. Sommige boeken ken ik zelfs helemaal niet. Maar als zij weer naar een ver land op vakantie is, krijg ik de kans om haar boekenkast te plunderen. Hier is de keuze van Annet:

Mijn top 10
van boeken waar ik dit jaar van genoten heb.
Soms zelfs tot tranen toe, van ontroering of van het lachen.

1 Khaled Hosseini: Duizend schitterende zonnen
2 Silvia Witteman: Pekingeend bij nacht
3 Arthur Golden: Dagboek van een geisha
4 Esther Verhoef: Rendez-vous
5 Sophie van der Stap: Meisje met negen pruiken
6 Khaled Hosseini: De vliegeraar
7 Sophie Kinsella: Shopaholic & baby
8 Esther Verhoef: Close-up
9 Elizabeth Gilbert: Eten, bidden, beminnen
10 Vonne van der Meer: Take 7

Geen opmerkingen: