hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zondag 2 november 2008

Anton Brand bij Athena's boekhandel Van der Velde


Vanmiddag, tijdens de koopzondagmiddag, is Anton Brand te gast in Athena's boekhandel Van der Velde in Groningen om te praten over zijn boek Liefdeknopen. Ik ben de interviewer van dienst. De middag begint om 15.00 uur.
Om er wat in te komen: Adamo met 'Vous permettez, monsieur?'.

Op zaterdagochtend 21 maart 1964 maakte ze me al vroeg wakker. Gisteravond... Op tv... Het was zo bijzonder geweest! WillemO'Duys had in zijn programma Voor de vuist weg de Belgische zanger Adamo ontvangen, en die had met zijn hele - uit Italië afkomstige - familie een fantastisch liedje gezongen, Vous permettez, Monsieur? Zo grappig en zo vrolijk! Als ik straks uit school kwam, moest ik maar eens naar de radio luisteren; het zou vast en zeker vaak worden gedraaid. En zo was het, mijn moeder had alweer gelijk.

Geen opmerkingen: