hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 24 november 2008

Zuchtmannen


Juicy
Originally uploaded by Joseph Russell
Je hoort de laatste tijd veel over zuchtmeisjes. Ik heb daar niet zoveel mee. Over zuchtmannen hoor je nooit iemand. Met zuchtmannen heb ik ook niets. Ik vind ze zelfs een beetje ergerlijk. Vanmiddag stond er weer een zuchtman onder de douche. Ik snap dat je na het sporten af en toe moet uithijgen. Maar dit is geen hijgen, dit is zuchten.
Arm omhoog, zucht, arm naar beneden, zucht, omhoog kijken, zucht, voet vooruit, zucht. En dan staan ze alleen nog maar onder de douche. Wacht maar tot ze met afdrogen beginnen.
Het zijn van die moedeloze zuchten. Of ze daarna: 'Gottegottegot, ik weet het allemaal ook niet meer,' willen zeggen. Maar helaas zeggen ze nooit wat, ze zuchten alleen maar.
Het zijn meestal mannen van mijn leeftijd en van mijn gewichtsklasse en dan heb je wel een reden om te zuchten, maar dan moet je juist niet zuchten. Je moet nooit toegeven aan je jaren of je kilo's.
Je zou er haast iets van zeggen. Maar wat? 'Je zucht te hard?'

(De volgende keer over mensen die heel hard op het knopje van de douche slaan omdat ze denken dat dat helpt, terwijl er een optisch oogje in zit dat ervoor zorgt dat de douche aangaat.)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jesses, sta jij onder een gezamenlijke douche?

Bart.

coen zei

@ Bart: Sinds wanneer is dat verboden dan?