hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 16 januari 2009

Albert Heijn-waarschuwing

Mooie rectificatie vandaag in alle kranten van Albert Heijn:
In de AllerHande nummer 1 van dit jaar staat op pagina 11 bij het recept 'Gepofte aardappelen met honingkarbonades' abusievelijk vermeld dat de aardappel in aluminiumfolie in de magnetron gepoft moet worden. Albert Heijn verzoekt klanten dringend geen aluminiumfolie te gebruiken in de magnetron.

Bij een etentje met collega's heb ik eens een bak lasagna ingebracht. Een bak van aluminium. De gastvrouw wilde die zo in de magnetron zetten. 'Kan dat zo maar?' vroeg ik. Ik had geen magnetron, maar ik had al wel over de gevaren gehoord (zo weet ik ook alles over ongelukken met jet-ski's zonder ooit op zo'n ding te hebben gezeten).
'Ja hoor,' zei ze blijmoedig. Een paar minuten en heel veel geknetter later bleek dat ik gelijk had. Daarna hebben ze de schade op de verzekering van een andere collega verhaald.

3 opmerkingen:

Johan Koning zei

Hij was mij ook al opgevallen. Wel een erg domme fout, natuurlijk.

Jan Paul zei

Een telefoon kun je ook beter in de pan garen dan in een magnetron: http://in.youtube.com/watch?v=k0TSyIn5KMo

coen zei

@ Jan Paul: dat ziet er wel heel akelig uit.