hij hem

hij hem
Nu in de winkel

dinsdag 28 juli 2009

Ook Geen Stijl herdenkt Michaël Zeeman


'Boekendief dood' kopt Geen Stijl naar aanleiding van het overlijden van Michaël Zeeman in een ranzig stuk dat zijn weerga niet kent. Erger nog zijn de reacties eronder. Gelukkig zijn er ook nog weldenkende mensen bij: 'Kan ik mijn lidmaatschap voor powned nog intrekken? Ben een beetje klaar met deze super telegraaf.'
Nee, dat kan niet meer. Zeeman was de laatste die een eigenzinnig boekenprogramma maakte. Jaren terug alweer. Geen Stijl krijgt nu uitzendtijd op de publieke omroep. Dat is in het kort de teloorgang van onze cultuur.

2 opmerkingen:

Herman zei

Geen stijl doet haar naam hier helaas wel eer aan. Los van het feit of dat uberhaupt is bewezen vind ik dat hier sprake is van een onsmakelijke timing. De goede man is net overleden en kan hierop niet meer reageren. Je zult dat maar als familie, vrienden, kenissen en collega's onder ogen krijgen.

Hier is maar 1 woord voor: Stijlloos!!

Anoniem zei

Ben ik het helemaal mee eens! Deze non-journalistiek, die door de opleiding journalistiek in Groningen tot echte journalistiek wordt gebombardeerd, zou wat mij betreft bij wet verboden moeten worden. Sinds de stuitende reacties op de dood van Steve Irwin weiger ik die site nog te bezoeken.