hij hem

hij hem
Nu in de winkel

vrijdag 21 januari 2011

Twee keer Utrecht

Ben gisteren twee keer in Utrecht geweest. De hele middag voor het project Lezen voor de Lijst. Daarna gegeten in de Zakkendrager (of zoiets)(lekker). Toen ik in de trein naar Groningen zat en verbaasd was dat hij al om 20.15 vertrok, kwam ik erachter dat ik in de verkeerde trein was gestapt (ik vond het al raar dat er Den Haag Centraal bij de coupédeuren stond, maar dacht: die domme NS heeft weer eens vergeten de plaatsnamen te veranderen). Op dat moment zag ik de goede trein aan de andere kant van het perron staan. Een mevrouw zei: 'In Woerden kun je weer terug. Het enige wat je verliest is tijd.' Maar de trein reed in sneltreinvaart Woerden voorbij. Ik ben dus ook nog in Gouda geweest vandaag. Het station aldaar is geen omweg waard.

Om 21.21 zat ik in de goede trein naar Groningen.

3 opmerkingen:

jan zei

Werd het toch nog laat.

Stormblast1953 zei

Heb je ook stroopwafels meegenomen??

Anoniem zei

Hai toch.
Giny