hij hem

hij hem
Nu in de winkel

woensdag 16 maart 2011

Herman Sandman op het Boekenbal

Herman Sandman ging met uitgeverij Passage naar het Boekenbal. Roos Custers was er, Rosa Timmer, Bill Mensema en Anton Scheepstra. Via Twitter kon je de avond volgen.

De Groningse Wilden zijn onderweg naar Amsterdam. #boekenbal
7 hours ago

Niet met de Jaguar van Bill, maar in de oudroze Toyota Starlet van Bill. #boekenbal
7 hours ago

Giphart we komen eraan. De Groningse Wilden. #boekenbal
6 hours ago

Voor wie het niet weet. Hij vond ons provincialen. #ssot
6 hours ago

Twee schnitzels, 1 fish & chips en 1 nasi rames. De Groningse Wilden eten zich in. #boekenbal
5 hours ago

Roos draagt doodshoofdenketting van echt mensenbot. Dat u het even weet. #boekenbal
5 hours ago

Roos heeft 4 pakjes sigaretten bij zich. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, aldus Roos in een 1e reactie. #boekenbal
5 hours ago

Bill rookt trouwens Belinda. Hoezo Groningse Wilde? Groningse Sissy! #boekenbal
5 hours ago

Zijn oudroze Toyota Starlet kan trouwens 140. Het voelt als 180. #boekenbal
5 hours ago

Oh nee, het is ook 180. Wat is het toch een geweldenaar. Hij zit nu achterom te kijken. #boekenbal
4 hours ago

Roos probeert kauwgum uit het raam te gooien. Dat kan niet bij 180. #boekenbal
4 hours ago

Ik begin al te gapen. Maar ja, we rijden langs Almere. #boekenbal
4 hours ago

De Groningse Wilden staan op het Leidseplein. Of beter, zitten in de Heineken corner. #boekenbal
4 hours ago

Roos heeft een kreuk in de jurk, Bill begint plat Amsterdams te praten, we kunnen Rosa niet vinden en Anton zoekt Marcel. #boekenbal
3 hours ago

Marcel is er, Rosa zit in een taxi. Kortom het gaat goed. #boekenbal
3 hours ago

Er liep net een muisje door de tent. Dat weet Roos nog niet. #boekenbal
3 hours ago

Rosa is er. We zijn direct tot gevolg gedegradreerd. O ja, Remy, ze heeft een strapless bh gekocht. #boekenbal
3 hours ago

Oh my God, Bill heeft ook een strapless bh. #boekenbal
3 hours ago

Zo we zijn binnen. Waar is die Giphart? #boekenbal
3 hours ago


Wat n volk. #boekenbal twitpic.com/49tzut
3 hours ago

Uitzicht vanuit de plee van de stadsschouwburg. #boekenbal twitpic.com/49u1z1
2 hours ago

Ik zag net hoe Youp Nico Dijkshoorn groette. Daar stond ik godverdomme bij! #boekenbal
2 hours ago

Luuk Verpaalen lacht ons uit. Omdat we steeds heel dichtbij elkaar blijven. Maar ja, we zijn Groningers. #boekenbal
2 hours ago

Ik heb net Diana Ozon een hand gegeven. Van haar droomde ik toen ik nog bij mijn ouders woonde. #boekenbal
2 hours ago

Bill en ik zijn nu al bekaf. #boekenbal
2 hours ago

Sorry, was even weg. Moest een allejezuseind lopen om munten te kopen. Handen geschud van Paul Gellings en Coen Simon. #boekenbal
2 hours ago

Ik kreeg een knipoog van een vrouw. Het is dus waar wat ze van schrijvers zeggen... #boekenbal
1 hour ago

Bill wil iets geks doen. #boekenbal
1 hour ago

Het is Roos die los gaat. Ze gaat Komrij zoenen. #boekenbal
1 hour ago

Ik krijg het gevoel van vroeger. Je staat in de kroeg en iedereen kijkt naar je. In de plee blijkt dat een por uit je neus hangt. #boekenbal
1 hour ago

Oh nee, er hangt echt een por uit mijn neus. Daarom keek Franca Treur zo naar mij. #boekenbal
1 hour ago

@remyvanmannekes @bertbrussen who the hell is bert brussen? En connie moet niet zoveel zuipen
1 hour ago

@remyvanmannekes @bertbrussen maar doet bert verder ook nog iets belangrijks, boeken schrijven of zo?
54 minutes ago

Die Giphart zie je dus echt niet. Wel dapper in de krant zetten dat Groningers zich provinciaal gedragen en je dan verstoppen. #boekenbal
52 minutes ago

Muziek wordt beter trouwens. Eerst kutdixieland, nu dance. #boekenbal
49 minutes ago

We gaan weer roken. Ik rook mee. Wat moet je anders als je niet drinkt? #boekenbal
43 minutes ago

Bill hoopt dat Halina Reijn ergens zit te huilen. Kan hij haar troosten. Yolanthe moet hier ook zijn. #boekenbal
28 minutes ago

Ik dacht dat het haast afgelopen was, maar iedereen gaat nu dansen. Daar ben ik echt te oud voor. #boekenbal

Ik heb bovendien een rugpro... Ach laat ook maar. Ik wil ook wel naar huis. #ssot

Geen opmerkingen: