hij hem

hij hem
Nu in de winkel

donderdag 11 augustus 2011

Hamburger Knockout: de lekkerste hamburger van Groningen

(Bijna) elke donderdag eten Doeke en ik bij Boven Jan. Ik heb één favoriet gerecht en dat is deze hamburger (van het RSI-rund of zo) met asperges, lekkere appelchutney etc. etc. en hij heet de Las Vegas-burger. Ze hebben nog andere burgers daar, maar deze neem ik altijd. Op verzoek krijg ik ook altijd een lekkere mayonaise bij de huisgemaakte patatten (in plaats van die zoetige Remiarommel). Kortom de perfecte hamburger (klik op het plaatje om te likkebaarden).
Op Facebook kun je stemmen op de lekkerste hamburger van de stad in de Hamburger Knockout. Ik ben voor Boven Jan.


2 opmerkingen:

Hamburger Knockout Crew zei

Leuke post over de Groningse Hamburger! Breng zo lang het nog kan je stem uit op www.facebook.com/HamburgerKnockout

Anoniem zei

Gatverdamme, wat ziet dat er lekker uit!!!!