maandag 7 mei 2012

Geef ons de goede maaltijdsalade terug Albert Heijn (2)

Tegen beter weten in. Giny zei dat elke telefonische klacht tien keer telt, maar dat was voor de komst van e-mail en digitale afhandeling van klachten. Heb toch maar een klacht verstuurd met een linkje naar mijn vorige bericht.
L.S., In de wetenschap dat er een standaardantwoord terugkomen (net als de vorige keer dat ik klaagde) hierbij toch een klacht over de nieuwe smaken van uw maaltijdsalade. U bent, totdat de oude smaak terugkomt, mij kwijt als klant. Ik hoop dat anderen mij volgen. Waarom een goed product veranderen? Ik ben een blogactie begonnen hier: http://coenpeppelenbos.blogspot.com/2012/04/geef-ons-de-goede-maaltijdsalade-terug.html

Met vriendelijke groet,
Coen Peppelenbos

En ja hoor:
Geachte heer Peppelenbos, Hartelijk dank voor uw bericht van 1-5-2012. De smaak en wensen van Nederlanders veranderen, en als Albert Heijn vinden we het belangrijk hierop aan te sluiten én voorop te lopen. Samen met culinair experts van de Allerhande, leveranciers en een voedingsmiddelentechnoloog zijn we daarom opnieuw naar alle bestaande producten gaan kijken en hebben we een groot deel van het assortiment vanaf de basis opnieuw opgebouwd. Het uitgangspunt hierbij was dat het artikel niet alleen makkelijk maar ook vooral lekker moest zijn. Er is zoveel mogelijk gekeken naar authentieke recepturen en eventuele additieven of hulpstoffen (e-nummers) zijn, waar mogelijk, vervangen door natuurlijke varianten.

Alle vragen en opmerkingen van klanten worden door ons gebundeld en aan de verantwoordelijke managers doorgegeven. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerking de nodige aandacht heeft en serieus wordt behandeld.

Met vriendelijke groet,

Fleur Smit
Albert Heijn Klantenservice

Nu maar afwachten tot de oude maaltijdsalades terugkomen.

Geen opmerkingen: