hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 26 april 2021

Wakker worden na anesthesie (vier mensen zonder remmingen)

Het heeft iets onethisch om mensen te filmen die langzaam bijkomen uit een verdoving. En ook wel iets grappigs, al vraag ik me af wat ze de onderstaande mensen gegeven hebben. Ik ben ook een peer keer bijgekomen uit een zware verdoving, maar kan me niet herinneren dat het op deze manier ging.

Deze jongen is niet stil te krijgen en verklapt en passant dat hij ook weleens een joint heeft gerookt.

De broer van deze jongen krijgt wel een bijzondere bijnaam en als deze jongen lacht, dan gaat het wel heel langzaam. Ha.... Ha.... Ha...

'Show me your tits!'



'She stole my nipples,' zegt deze jongen tegen de verpleegkundige en dat is ook voor haar wat nieuws.





Geen opmerkingen: