hij hem

hij hem
Nu in de winkel

maandag 31 mei 2004

Eerste Pinksterdag

Eerst maar weer mantelzorg voor Elvis die leeft op en dieet van brokken, smerige vleessmurrie van Whiskas en rondvliegende hapklare insecten. Daarna in de tuin gedichten van kinderen beoordeeld voor de Gouden Flits. Ik had eerlijk gezegd zelf ook nog nooit van deze prijs gehoord, maar de Gouden Flits gaat naar het beste gedicht geschreven door een kind (6-12) en een jongere (12-18) uit Nederland en Vlaanderen.
Vandaag de 100 kindergedichten gedaan en een eerste cijfer gegeven. Morgen de 100 jongerengedichten.
Daarna boek van Arie Storm uitgelezen. Gevoel.
Er gebeurde niets in het eerste gedeelte, er gebeurt niets in het laatste gedeelte en het is allemaal ook nogal saai opgeschreven. Volgens mij wordt die hele schrijverscarrière van Storm een doodlopende weg. Begonnen in Lemon van Lawrence Krauser, maar dat was ook geen lekker weglezer.
's Avonds nog twee uur lang 1 hoofdstuk uit een scriptie zitten nakijken. Me de rest van de dag hevig geamuseerd met een gekraakte site vol wijsjes van kinderseries, maar ik ontdekte net dat de link dood was. Gelukkig heb ik nog een groot deel op mijn harde schijf.

Geen opmerkingen: