hij hem

hij hem
Nu in de winkel

zaterdag 29 mei 2004

Elvis leeft

Gisteren eerst geïnterviewd door Herman Sandman van de Groninger Gezinsbode over Poëtisch Academisch Groningen. Volgende week is de presentatie dus de afgelopen week moesten de persberichten weg. Evenals de persberichten voor Remco Ekkers die komende donderdag debuteert met zijn roman (het wordt druk voor Uitgeverij kleine Uil).

's Middags gewandeld in Noord-Groningen. Op de dijk naar Duitsland gekeken en bij Delfzijl een klein begraafplaatsje bezocht op de dijk. Oterdum, was vroeger een plaats, maar met de Deltawerken verdween het van de aarde. Het enige wat over is gebleven zijn de graven die vroeger rond de kerk stonden, maar nu in de dijk zijn gezet. Daar moet een gedicht in zitten.
Gisteren begon ook mijn weekenddienst Elvis verzorgen. Frans en Renate zijn op vakantie en in de weekends zorg ik ervoor dat Elvis de kat niet uithongert.
De hele dag in de tuin van Frans en Renate zitten nakijken, want dat werk bleef wat liggen tot woede van mijn studenten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een mooie en intelligente kat, zo te zien.
Iets heel anders: als ik je dagboek lees begint de laatste datum bovenaan. Met de laatste datum wil ik het dagboek eindigen en niet beginnen. Dus moet ik eerst naar onderen. En als zo'n dag lang is, moet ik dan weer een beetje naar boven schuiven met m'n muis (toch nog iets katachtigs) om het begin van ... nu weet ik het meer.
Of...?
Pfff. giny